de Dl.Gigi | 16-09-2007 - 11:43 pm - categoria Pur si simplu

Renault a scos Dacia din groapă. Renault a făcut din Dacia o marcă din nou recunoscută pe plan mondial. Modelul Logan a devenit noua maÅŸină naÅ£ională ÅŸi un concurent puternic pe piaÅ£a mÅŸinilor „low cost”. S-a văzut, în primul rând în rezultatele financiare: că modelul de management francez s-a dovedit a fi extrem de eficient pentru uzina din Mioveni. Dar în orice sistem, oricât ar fi el de performant, apar ÅŸi breÅŸe, iar în cazul fabricii Dacia–Renault depar-tamentul de marketing a primit o mare scatoalcă. Cum era ÅŸi normal, Dacia s-a prezentat la prestigiosul salon auto organizat zilele acestea în Frankfurt… ÅŸi s-a umplut de penibil. La standul producătorului argeÅŸean cele două noi modele Logan care ar trebui să rupă gura târgului în viitorul foarte apropiat erau prezentate sub formă de… fotografii (!?). Bună treabă, năstruÅŸnică idee care a propulsat Loganul în topul celor mai bune… postere. E de înÅ£eles însă scăparea specialiÅŸtilor de la marketing dacă ne uităm în presa ultimelor zile. ÃŽntâmplător (aiurea!) Logan a fost declarată cea mai beton maÅŸină în care poÅ£i face sex, sentinţă oferită de un stol de fetiÅŸcane care îşi câştigă banii făcând sex în faÅ£a camerei de filmat. Păi e explicabil de ce la Frankfurt au ajuns afiÅŸe cu maÅŸini în locul prototipurilor. BăieÅ£ii de la marketing erau prea ocupaÅ£i să transforme Loganul în bordel pe roÅ£i…
Dl. Gigi

Sphere: Related Content

This entry was posted on 16-09-2007 at 11:43 pm and is filed under Pur si simplu. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

WordPress database error: [Table 'domnugigi.wp_comments' doesn't exist]
SELECT * FROM wp_comments WHERE comment_post_ID = '50' AND comment_approved = '1' ORDER BY comment_date

Adauga un comentariu

Please note: Comment moderation is enabled and may delay your comment. There is no need to resubmit your comment.